Samboliv

Ja då var man sambos igen då! Men en 3 månaders paus har vart skönt! Både jag och M har hunnit fundera vad vi vill få ut av våra liv och av oss själv och varann!
Igår gick flyttlasset! Man undrar hur allt fick plats förut? Det är ju grejjer överallt! Idag ska jag dit och städa och lämna nycklar vid besiktning! Skönt att det är över!
I måndags hade vi Tomas Jeanette och oliver här, vi grillade åt gott och gick till högskolan och såg på kasen! Mysigt var det! Alva var vaken och med hela tiden ända till halv 10 så duktig var hon!
Träningen har dock blivit lidande pga Sthlm resa dubbelpass på jobbet flytt men när allt lugnar ner sig ska jag hitta mitt fokus igen! Jag mår som bäst när jag tränar regelbundet!
Nej dags för lite frukost och lämna Alva på dagis så jag får städa i lugn och ro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0