Nostalgi

Ojoj sitter framför datorn och tittar på gamla bilder! Lilla Alva! Så liten hon var!!! Kan knappt förstå det! Känns overkligt! Och så tittade jag på min gravidmage! En sådan kula!!! Jag fattar inte hur jag orkade med? Det ser verkligen ut som om jag har en badboll där under :)
Idag blev det tidig uppstigning! Kvart över 5 tog 5 km i boulognen kl halv 6. Det gäller att prioritera ;) eftersom Mange jobbar em finns det ingen möjlighet för mig att träna förutom innan jobbet då! Men det barnrovets skönt faktiskt! Man kom verkligen igång och så var jag pigg hela dagen sen!
Jag och Alva har gräddat våfflor och vart ute på tomten och så badade vi innan hon kröp till sängs.
Jag har grejjat med datorn surfat runt anmält fp i sommar!
Funderar på att ta en tidig löptur i morgon med eller gymma? I morgon efter jobbet kommer anton i helgen är det Gd GIF, ska bli skoj! Och så är det mors dag på söndag ;)
Det här är i alla fall den godaste chokladen jag nånsinn ätit i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0