Nedräkningen har börjat

Jajamenn! om snart 4 veckor är det semester! Det är ingenting! Det ska bli så himla skönt! jag ska njuta och ta vara på varenda dag. Nästa vecka ska vi till banken och fixa med lånet för husvagnen =) Åh den här sommaren kommer bli den bästa!
Annars så jobbar jag och tränar och får vardagen att gå ihop. Träningen känns riktigt bra nu, den är varierad och jag känner mig starkare än någonsin, är nog i mitt livs bästa form hittills! Bättre kan den såklart bli.
I förrgår var jag på core och bootyshape i går var jag på crossfit idag har jag en sjujäkla träningsvärk men tog mig ändå ut på en löptur. Avverkade 7 km på 38 min, sååå nöjd!
På jobbet går det också bra. Är på avdelningen och roddar nu men det är också kul. Ingen lugn stund och man har alltid nåt att göra med skillnad mot HIA där det kan bli en hel del dötid mellan varven!
Alva har vart på surhumör i helgen kan ha vart värmen som gjorde att hon blev så himla trött för hon har grinat för minsta lilla.
I helgen är det bessemerfest hemma i Hofors, men den har jag inte vart på på flera år så jag är inge ledsen ver att jag missar den i år heller för jag ska jobba 2 nätter. I morgon ska vi på dagis på utvecklingssamtal för Alva, ska bli spännande!
I kväll ska jag och Mange mysa med en film, det var verkligen inte igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0