Mår bra i själen

Sitter på HIA natt 2/2. Det går bra i natt. Förra natten var jag mycket tröttare. Sov ganska bra i dag och när jag vaknade hämtade vi Alva på dagis och for mot Hofors. Hemma var sanna från Småland. En av mina bästa vänner. Det var så himla fint att se dom! Och så himla fin hon var med sin gravida mage. Så himla vacker! I augusti ska hon och hennes Tomas få en liten bäbis. Åh man tänker tillbaka på sin egen graviditet hur himla bra man mådde då med ett litet liv i magen. Det var nog min bästa tid i mitt liv.
Vi stannade i några timmar men var tvungen att åka hem i tid så jag kunde vila inför sista nattskiftet. Mange har hämtat hem lillbilen som vi ska sälja nu. En röd mazda miata, superfin men helt opraktisk som familjebil (då det bara finns 2 säten i den) förra året använde vi den inte alls. Så nu känner vi att det är dags att göra oss av med den, det får räcka med 2 motorcyklar.
I morgon när jag vaknar ska jag springa en långtur sedan kommer ev sanna och tomas förbi och fikar med oss.
Börjar längta efter semester nu. Riktigt ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0