Vi har det bra

Idag önskar jag att jag vart på hemmaplan och stöttat mina kolleger i vårt löneuppror! Först var vi med på radion P4 och sedan senare i debatt på radion angående våra låga löner att nyexade får högre län än vissa av oss! Skandal! Arbetarbladet, vårdfokus och fler tidningar har gjort intervjuer med oss! Skönt att vi är på gång nu!
Men jag sitter ju i Sälen och har det bara bra! Idag började vi dagen med 7 km löpning sedan har vi åkt skidor i två omgångar totalt 3 timmar tror jag det blev! Underbart väder men blåsigt! Stugan är fin tros att vi fick byta då pappa bokade oss förra veckan! Som tur var gick det att ordna fram en stuga åt oss :)
I morgon kör vi löpning igen och mera skidor hoppas det ute blåser lika mycket för då tar vi liften upp och åker på fjlltopparna!
Nu ska kag luta mig tillbaka i soffan med ett glas rött och läsa min bok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0