Underbart

Herregud för en sån härlig dag! Jag var helt säker på att det skulle bli regn och skitväder idag eftersom jag var ledig! Och mycket riktigt visst började det med regn! När jag skulle ut och springa milen så regnade det på mig heeela vägen och när jag kliver in genom dörren då skiner solen upp! Efter min löptur åkte vi till valbo och lunchade med pappa M och köpte lite kläder till ALva. Sen åkte vi hem och promenerade runt i det fina vädret. ALva sov i vagnen och jag gick runt i sätra och kikade på hus.
Efter promenaden och när pruttan vaknat var vi inne. ALva har inte vart så superpigg! Hon kräktes i går kväll och har vart risig i magen innan.. Men idag har det blivit bättre och inga symtom förutom att hon vart trött. Vi låg inne och kikade på bamse och läste böcker, sen fick vi ett ryck och bakade mockarutor eller kärleksmums som de också heter. ALva är ju inte van vid godis eller fikabröd men nu fick hon smaka men hon ville inte ha!
Nu ligger pruttan och sover och jag väntar också på att få gå och sova, är riktigt trött! Nu ska jag jobba 4 dagar framöver inklusive helgen! Alva ska vara hos Mange så jag hoppas på mycket bra träning under helgen!
2 veckor kvar till sälen nu och åland =) SOm jag längtar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0