Mer eller mindre död

Ojojoj vad jag har vart sliten senaste dagarna! Nära döden upplevelse skulle jag kalla det! Det började i söndags när jag arbetade dubbelpass. På em fick vi en dålig patient och vi slet som fan och jag kände mig slut i hela kroppen och då började ett halsont smyga sig på :/ på måndagen när jag vaknade var jag riktigt risig i magen och hade diarré omöjligt att jobba men sen på tisdagen kom febern 39 grader och jag frossa och yrade, helt utslagen oförmögen att göra någonting! Men så igår släppte febern och nu har jag bara en dryg hosta kvar som sitter och brinner långt mer i bröstet :/ jaha så vart det med den träningen! Jag som hade sett fram emot en riktig träningshelg/vecka men nu kommer det ta lång tid.. Aja bara att vänta ut det.. Vill inte vara sjuk när vi åker till Sälen om en vecka..
Har inte gjort så mycket spännande mest sovit och tagit igen mig. Idag först har jag storstädat lägenheten i em ska jag jobba, orkar inte ligga hemma längre. Är ledig fredag och så jobbar jag i helgen! Inga fler dubbelpass ;)
Nej dags att göra sig i ordning för jobb! I kväll kommer gullungen i morgon är vi lediga tillsammans :) ska bli underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0