Hemma igen

Två semestrar på samma vecka, jag börjar bli bortskämd!
På lördag morgon kom pillan i sin röda fara och hämtade mig och Linda och så for vi mot Grisslehamn, efter 10 minuters felkörning kom vi fram till båten i god tid! På båten åt vi räkmacka och köpte lite vin! Sabina mötte upp oss på Åland och så åkte vi hem till henne och Mattias! Jättefin lägenhet med annorlunda planlösning! Vi åkte ut till en strand som ligger mitt i Mariehamn och promenerade över 1 timme, vi tittade på fina hus och pratade en massa ! På lördag kväll gick vi ut och åt på resturang helt fantastiskt god mat och vin. Såhär års på Åland var det just inget drag och trötta utarbetade som vi var åkte vi hem och fortsatte myspratandet till halv 2 på natten!
På söndagen hade Sabina bokat relaxen på mariebad! Vi bubblade och bastade och åkte vattenruschkana!! Tjejerna badade i havet 1+ var det i vattnet! Man kunde simma ut i utomhuspoolen och där kunde man gå upp på bryggan och kila ut till havet! Jag fegade ur såklart men de andra doppade sig! Imponerande! På em var vi på stan och lunchade och sedan tog vi kvällsbåten hem på söndag kväll. Det gick lite vågor så både jag och Linda blev grön av illamående :/ som tur är tar båten bara 2 timmar så vi stod ut!
Idag var det dags för jobb igen. 4 dagturer sedan är jag ledig fre lör och sön. Hoppas på finväder så jag och Alva kan vara ute. Gud så jag saknat henne under helgen! Var helt fantastiskt att få hämta hem henne idag efter dagis :) i kväll tog vi en springtur tillsammans med henne i vagn pappan jobbat em men det gick riktigt skapligt! Hemma tränade jag lite bodyrock med min kettlebell och gymbossen! Börjar kännas i kroppen att det var längesen den fick träna nu, skulle behöva gå på gymmet och lyfta ur mig ordentligt! Känner mig slö och slapp och sladdrig efter allt gott man proppat i dog under veckan! Det får bli till nästa vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0