Härliga helg

Vilken helg! Synd att en annan vart inomhus och jobbat, ja någon lär ju göra det också ;) i går åkte vi till Hofors jag och Alva Mange skulle bli överraskad med fest eftersom han fyllt år och jag jobbade ju i morse med så Alva har sovit hos mormor och morfar och blivit bortskämd! Vi blev bjuden på mat där igår men sen åkte jag hem och såg på mello ensam! Rätt låt som vann? Joo det tycker jag nog!
Idag hämtade vi lilla A hon hade haft det så bra så. Vi har bara hunnit med att laga mat bada och nu sover hon sedan 5 minuter.. Mija mija ropade hon efter badet det betyder Mumin! Så det slutade med att hon tjatade till sig att sova i sin nya muminklänning i natt, och jag ville inte avsluta en sån fin dag med bråk så det fick hon :)
Nu ska jag själv hoppa in i duschen oxiden mysa ner mig i soffan med en godispåse ;) i morgon väntar jobb och sedan 2 dagars ledighet! Om 1 vecka sitter jag i lindvallen ! Underbart ska det bli!


Kommentarer
Postat av: sabina

Heeeeerregud, det där var det sötaste jag sett!

2012-03-16 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0