Borta bra men hemma bäst

Hemma i halmen! Vi har haft jättebra dagar i Sälen med fint väder och god mat! Jätteskönt att få komma i väg och inte göra någonting! Alva har vart fantastiskt duktig! Sovit bra och inte gnällt någonting! Hon har sovit middag i skidpulkan utan krångel.. Hon somnade nästan på en gång man stoppade ner henne, detgungade bra och fjälluften gör väl sitt ;)
Mycket skidåkning har det blivit en del löpning med. Tyvärr ingen brädåkning då det bara var jag som hade med mig sådana grejjer! Syrran skulle med men fick stanna hemma i sista sekund då hennes chef missat att hon skulle vara ledig :/
Idag stannade vi till på lager 157 jag hittade en Svea t-shirt åt mig själv men mest åt Alva :) jag har hunnit tvätt och sprungit 7,5 km inklusive intervaller nu sitter jag hos Mange vi har precis ätit kesella med blåbärs proteinpulver! Supergott och sötsugsdämpande!
I morgon ska jag jobba ska bli spännande att höra hur allt är på vfelnibgen med tanke på all mediauppståndelse som vart! Till och med självaste Markus birro har skrivit en krönika om vårt löneuppror! Aftonbladet expressen och självaste tv 4 nyheterna har uppmärksammat oss! Härligt! Hoppas bara det ger utdelning nu också!
I morgon packar jag om och drar med tjejkompisarna till Åland och hälsar på Sabina! Ska bli såååå roligt har inte sett henne sen januari! Ska bli så skönt med kvalitetstid med tjejerna och bara prata strunt!

Mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0