Stolt mammi

Ja i dag var vi på utvecklingssamtal på dagis. Det gick hur bra som helst och det var så roligt att få höra hur duktig och omtyckt hon är bland både barn och fröknar. Hon är väldigt framåt och tar för sig. Hon är alltid glad och artig. Riktigt roligt var det!
Annars idag har jag och Alva vart lediga. I morse var vi på mitt gym jag tränade crossfit och ALva var på barnpassningen i 30 min. Crossfiten idag var nog det jobbigaste passet någonsin. Jag trodde på riktigt att jag skulle dö. 15 min maxpuls svetten sprutade och jag var kräkfärdig. Men så jäkla skönt efteråt och roligt ät det ju att ta ut sig maximalt. Efter det var vi in på banken och jag halverade mitt medlemslån hos dom eftersom jag sålde min clio här om dagen! Riktigt roligt det med. Snart är man skuldfri så när som på studielånet bara!
På kvällen beställde vi pizza och nu sitter jag på jobbet och nattugglar.
I helgen är det motormässa i Gävle på läkerolen. Mange och ALva ska dit medan jag sover och i morgon eftermiddag kommer mina föräldrar in och ska bjuda oss på resturang =)

Nu äre bara 4 veckor kvar till semester =) Inleder den med ett GBG besök och Madonna konsert med bästa Sara. Vi ska göra så mycket roligt denna semester. Hälsa på sanna och tomas i småland, gå på kolmådern, åka till sthlm med Tomas och Jeanette och en massa annat skoj. Mange ska på mc semester med mattias de ska köra 200 mil i norge. På söndag funderar jag på att damma av min hoj som blivit stående i 2 år nu. Kul.
Har massa bilder som jag tänkt ladda upp med blogg- appen i mobilen vill inte fungera =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0