Räddat liv

Ja det gick ju bra att jobba lör och söndag! Räddade någons liv och sådär, trots den grymmare träningsvärken någonsin! Körde trappintervall här om dagen! 250 trappsteg x 5 sugande mjölksyra och idag krampar det i vaderna av träningsvärk!
Syster har vart här, vi möttes upp i Köpis först och hon köpte en jättefin långklänning! Själv köpte jag nya träningsbyxor! Grymt nöjd de har kostat 650 var nu nedsatt till 450 och ja hade en check på 375 så jag betalade endast 75 spänn för ett par Nike! Helt okej tycker jag!
I veckan blir det tajt med träning. Jobbar varannan dag och kväll nu! 4 skift kvar till semester! I morgon fm ska jag till frissan och bli semesterfin i håret! Sen jobbar jag kväll.
Nu ska jag glida ner i soffan med en chockladkaka och tycka synd om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0