Nattjobb

Igår var vi lediga.. Vi jagade inredning till husvganen, hittade lite krimskrams på rusta, dollars och jysk! småplock och sånt där skoj. Idag fick ALva vara hemma från dagis eftersom hon var rätt hängig i helgen men idag var det samma fart som alltid så i morgon får hon allt gå på dagis! Idag har vi städat inne och vart till Hofors för att fira min pappa som blev 53 år. Sedan har vi onte gjort så mycket. Vi är ju sjuka allihopa.. Det blev Manges tur idag, efter att ha åka till sthlm igår i iskall AC så var han tokförkyld idag, tappat rösten å allt. Jag är på bättringsvägen hoppas kunna utforma någon sorts träning i morgon! Innan jag blir toookig! 1 vecka sedan och abstinensen är värre än godissuget vill jag lova.
I morgon är det skolavslutning för Anton, jag sover efter att ha jobbat hela natten. Sedan jobbar jag igen på tors och fre. I helgen ska vi ha lite tjejmys hemma hos mig.. Jag och några arbetskamrater ska dela på en exotisk bricka och dricka rosevin. Mysigt!
2,5 vecka kvar till semestern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0