Glad midsommar

Jepp mobilen är uppdaterad och blogg sopen fungerar igen!
Idag är det självaste midsommarafton! Vi har spenderat förmiddagen i boulognen och haft picknick och tittat på midsommaratångsresningen lagomt till vi skulle dansa så gick vi hem för Alva var så trött. Hon har sprungit och skrattat och dansat till dragspelen. Jättemysigt har vi haft det med matjesill och jordgubbar!
I kväll ska vi till hagaström och äta med två familjer! Jag har gjort förrätt som är västerbottenpaj med diverse tillbehör. En familj står för huvudrätt och de andra för efterrätt! Spännande!
Jag är ledig idag men jobbar resten av helgen! Nästa fredag är jag på semester!!!!! Awoho! 6 veckors ledighet och jag ska njuuuuuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0