Ledig dag

Kvällen i hår slutade mindre bra.. Stackars lilla Alva kräktes två gånger! Vi höll på till halv 12 innan vi kunde somna om.. vu bäddade i resesängen åt henne i vårt sovrum utifall det skulle bli mer men det höll sig som tur var.. I dag har hon vart seg hon sov 3 timmar mitt på dagen men efter det åt hon lite och sen var hon som vanligt igen! Skönt att det gick så fort över.. Håller tummarna att det inte blir något mer..

Annars idag på min lediga dag har jag bakat högbobröd som är sååå gott! Jag gjorde köttfärsbiffar med avocado och fetaoströra till lunch och nu i kväll åt vi falukorv med spenat och ägg.. Tränat har vi gjort också.. Jag provade Shape idag! Det är också funktionell träning där man använder mycket sin egen kroppsvikt men också viktplattor och så kommer man åt mindre muskelgrupper som man inte kommer åt i typ gymträning eller pump! Skitroligt och riktigt jobbigt! Det ska jag absolut fortsätta gå på och jag kommer bli smidig som en katt..
I morgon fortsätter intron håll tummarna för att det kommer in nåt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0