Ingen försovning

Okej idag sov jag inte över! Jag kom i god tid dessutom! Vi har haft en lugn dag. Jag har haft en patient som inte var nå komplicerad alls! Så jag har hunnit gå igenom rutiner och lite kontroller! Än så länge känns allt bra!
Efter jobbet tog jag Alva på cykeln ner till gymmet och körde crosstraining! Det var sådär.. Lite för segt för min smak men bra träning! Funktionell träning som man lätt kan göra hemma, det gillar jag! Alva hade skoj med de andra barnen! Nu är det juno på tv en fantastisk film tycker jag! Jag har städat undan alla tomtar och nu hamnade jag i soffan rätt trött.. I morgon har vi ledig dag jag och Alva.. Undrar vad vi ska hitta på då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0