Vårt nya hem

Ja här sitter vi nu jag och Alva. Vi tittar på Pippi Långstrump råkade bli på danska men det var nästan roligare det :)
I fredags gick flyttlasset. Syrran och Jens hjälpte mig och det gick snabbt och smidigt vi hade ett stort släp så det räckte med två vändor.. Syster stannade kvar med mig över natten och vi fick mycket gjort, 2 dagar senare och det ser ut som om jag alltid bott här. Jag är så nöjd med min fins lägenhet. Mamma och pappa kom in på lördagen med Alva och hjälpte mig få upp alla tavlor och gardinstänger. Idag fick jag ordning på det sista och nu är det bara gardiner som saknas, de måste tvättas och sys upp innan jag kan hänga upp dom!
Idag har vi vart på Mora träsk, det var mysigt Alva tyckte det var roligt! Hon är för övrigt lite hängig lite subfebril och hostig stackarn!
Nej nu ska jag avsluta dagen med lite A-hlr vi ska ha kurs på onsdag! I morgon är förresten första dagen som jag går ensam på HIA :/ ska bli roligt och spännande! Önska mig lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0