TT

Ja jag fortsätter leva upp till mitt nya smeknamn TT = trubbeltessa! Morgonen började bra men som vanligt smäller det till vid lunch! Varför alltid vid lunch? Försöker de tömma akuten just vid lunch eller? Fick in ett spännande fall med patient som hade VT son gick i 160 slag/min i vaket tillstånd? Har aldrig vart med om förut.. Men spännande var det att lyssna på riktigt duktiga arytmidoktorer som tolkar EKG!
Jag var inte lika slut efter arbetet som jag var i går.. Gymmade 45 min innan jag hämtade Alva från dagis. Vi hr hft städdag så vi slipper det i morgon. Vi har dammsugit och tvättat och nu ska jag skura toaletten så slipper vi det inför helgen.. Jag känner mig lite sliten i kroppen stel borde stretcha eller gå på yoga eller nåt men det är ju så tråkigt! I morgon slutar jag kl 3 mamma ska hämta Alva på dagis för första gången och sedan blir de kvar på lite mat!

Så här såg det ut i kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0