Tjejmiddag

I går kväll kom mina efterlängtade tjejer på middag! Åh så trevligt det var att få prata av sig om annat än bäbisspråk eller st höjningar eller annat jobbrelaterat! Jag älskar mina arbetskamrater också såklart men eftersom mina vänner inte bor här så äre skönt att få prata annat! Aja god mat blev det också och sent kom i säng efter tolv tror jag och så upp halv 6 i morse för att göra ett extrapass! Idag var det lättförtjänta pengar vi har haft det lugnt och skönt!
Efter jobbet åkte jag och Alva till Sandviken och hälsade på sara och mille, det var trevligt! Vi ska ju till Göteborg i sommar och se Madonna det pirrar redan lte i magen när man tänker på det ;)
Sen har jag och Alva legat på soffan och busat och haft kramkalas! Nu sover hon och jag ligger i badet med ett glas rött ! Vuxenpoäng! I morgon är vi ledda men har ingen aning om vad vi ska hitta på träna ska vi göra och kanske gå en runda om det är fit väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0