Mår bra

Jag mår bra! En sån helg det har vart! Ledig från jobb fint väder och bra träning! Har kört combat löpt 1 mil och body pump! Vi har en motionskamp på jobbet där vi samlar aktivitetspoäng för varje 30 min träning får man 1 poäng priset är vin!
Jag har firat M som fyllt 40 utav mig fick han en anmälan till Sthlm halvmaraton! Vi ska springa ihop, det ska bli så himla roligt!
Idag har det vart vila från träning! Träningsvärk från helvetet! Vill så gärna ha upp 30 kg på benlåten men det går inte får nöja mig med 25 kg. Nästa gång ska jag köra 20 på rygglåten! I morgon ska jag prova easyline för första gången vet inte riktigt vad det innebär! Stryke/konditionsteäning i grupp. Efter passet ska jag och M springa medan Alva är på dagis jag ska jobba em!

Mina nya figthingshorts!


Kommentarer
Postat av: sabina

Jag ska köra 30kg på benen i morgon. Snart byter dom pass, så passa på! Kör hårt!! Kraaaam i massor

2012-02-22 @ 15:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0