Ledig

Åh jag är ledig i 3 dagar! Ska bli sååå skönt att få ta vara på tiden med Alva och i vårt nya hem. Idag började jag dagen med en löptur kändes bra och det blev en mil på pricken, en perfekt sträcka alldeles utanför mig.. Nu har jag vart och handlat och hämtat Alva. I kväll kommer Mange på besök jag ska bjuda på middag och så ska vi se en film. Blir spännande att se hur det känns. Sitter i soffan nu och väntar på att Alva ska somna så jag kan börja med efterrätten. Ska göra chockladtårtan som de gjorde på halv åtta hos mig i veckan, den såg såååå god ut. Jag är en riktig suckar för chocklad!
I morgon åker vi till Säter och hälsar på syrrans nya Bäbis. En devon rex skitful är den. En riktig Bäbis det får vi nog vänta länge på :)
Nu har det vart tyst länge dags att sätta fart!
Min tid idag, inte helt nöjd men det fr duga så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0