Ny variant

Provar en ny variant på läggning av liten Alva! Vi brukar alltid lägga henne i sin säng, ge henne vällingflaskan stå kvar tills hon är klar säger god natt och går ut! Det funkar inte längre! Senaste veckorna har det vart grin och bråk och man är tvungen att sitta kvar tills hon somnar! Så vill inte jag ha det! I kväll provar jag att ge henne flaskan och så gick jag ut direkt! Flaskan kan jag hämta när hon somnat, ensam! Jag vill att hon ska kunna somna ensam och vara trygg med det! Jag vägrar behöva gå och lägga mig bara för att hon ska sova!
Just nu håller jag på å tvättar och packar i morgon bitti tar vi tåget till Sthlm! 9 st sköterskor från oss och ngon läkare! Det ska bli superkul! Massa spännande föreläsningar och workshops och middag på torsdag! Oj så bortskämda vi ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0