Nu är det över

Äntligen! Vardag och rutiner! Som jag vill ha det.. Men det har vart skönt att vara ledig idag! Började dagen med en lyxfrukost nybakat med skagenröra, jag äter aldrig bröd längre men ibland kan man fuska! Sedan tog jag en kort löptur på 5 km innan vi åkte till Ockelbo och blev bjuden på gofika. På vägen hem stannade vi i Sandviken hos sara och Jonas och drack kaffe! Vi ses så sällan men det är roligt når vi gör det, vi laddar för Madonna i Gbg i sommar! Det ska bli såååå himla roligt! Efter det åkte jag och Alva och handlade medan pappa M tränade sedan bjöd vi på helstekt kycklig i ugn med god sås och bönsallad! Alva var övertrött nu på kvällen hon sov bara 15 min idag i bilen, så hon tackade för sig i kväll redan kvart över 6.
I morgon är det jobb och dagis sedan möte på jobbet, mtlagning och så ska jag springa i morgon kväll! Nu ska jag ta ett bad innan det är sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0