Helg

Fredag den 13:e, jag är inte det minsta skrockfull! Idag började vi dagen tidigt, Alva drog igång vid halv 5 redan vet inte varför om det är för att det är ljusare ute kanske hon har även svårt att sova på kvällen också! Men det är nog för att det är ljust kl 7 så det brukar bli vid halv 8 nu för tiden!
I alla fall så har jag jobbat och Alva vart på dagis! Idag blev Alva jätteledsen när jag lämnade henne på dagis :/ det har aldrig vart nypt problem att lämna men idag bröt hon ihop fullständigt och jag kunde ute heller hålla mig från att gråta! Men jag ringde dagis från jobbet och det hade ju såklart gått över på en gång.. Vi har haft en superbra dag på jobbet något känslomässigt jobbig men annars bra! Efter jobbet har jag städat och nu sitter jag och Alva och tittar på Pippi hemma hos Mange, vi har precis ätit tacos!
I morgon planerar jag en långtur i löparskorna! Nästan 2 mil tänkte jag springa!
Har sjuk träningsvärk efter ett crossfitpass som jag var på i onsdags! Crossfit är ett högintensivt styrkepass! Trodde på riktigt att jag skulle avlida faktiskt! Jag va som en blöt fläck efteråt men roligt var det! Jag som tyckte att jag hade kondition fick den illusionen krossad kan man säga!
Nej nu ska jag njuta av lilla Alva innan hon ska gå och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0