Tillbaka till verkligheten

Japp tillbaka i jobbsvängen.. Gör bara 4 dagar sen är jag ledig i helgen igen, M jobbar 12 timmars.. Vi ska åka hem till Hofors över lördagen och hälsa på och sova över med mat och bastubad!

Idag har jag jobbat och haft apt.. Vi kommer ändra arbetstider och det känns bara bra! Vi kommer sluta halv 4 i stället för fyra och sluta halv 10 på kvällen i stället för 10, inte mig emot ;) och så he vi haft lönesamtal alltid lika tråkigt att få höra hur lite lönepåslag man får.. Men men det blir ju + i alla fall ;) men det dröjer tills man är där man vill vara..
Nu sitter vi och äter köttfärssås med pasta Alva tycker det är gott.. I kväll börjar mitt favoritprogram Greys anatomy! Innan det ska vi ta en springtur hade jag tänkt mig.. Nya skorna har inte dykt upp än men de borde komma den här veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0