Nattugglar

Sitter på jobbet, mitt i natten! Första av två nattpass.. Helt okej! I dag "sov jag ut" enda till kl 8, fattar inte varför jag inte kan sova längre? Jaja vi åt en mysig frukost tillsammans och sedan ringde vi på en annons på en katt! Vi har letat på blocket ganska länge nu efter en katt.. Våran har jag försvunnit, och kommer nog inte tillbaka mer han har vart borta sedan juni.. Vi ville har någon som var lite speciell till utseendet jag ville helst ha en blyertsgrå och en sådan fick jag idag =) Efter frukosten åkte vi till Bollnäs för att hämta hem henne.. Hon är blyertsgrå med vita tassar och lite vitt på nosen/bröstet.. Ronja heter hon.. Supermysig katt hemresan gick hur bra som helst hon gnällde till lite ibland men sov mest ! Hemma sprang hon runt som om hon bott hos oss i flera dagar! Hur social och mysig som helst.. Har inte vart ett dugg orolig eller letat efter syskonen.. Alva är lyrisk! Hon älskar katter, det var därför jag ville ha en.. för hennes skull! Hon är överlycklig och så himla snäll med kissen.. Hon går efter och pratar och kastar råttleksaken till henne.. Det kommer bli hur bra som helst! På em var jag på boxercise med pillan, riktigt rolig träning men inte så jobbig som jag skulle vilja.. Det är för mycket dötid emellan så man hinner gå ner i puls och man hinner knappt svettas något.. I morgon när jag vaknar ska jag ta en längre löprunda.. Blev sugen att springa i skogen men eftersom det är älgjakt så får jag nog hålla mig till vägarna =/ Nej nu ska jag ta ett varv här på avdelnignen och fylla på i läkemedelsvagnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0