Morgonkaffe

Sitter här med morgonkaffe och väntar på att gå till jobbet.. JObbade kväll i går och idag slutar jag kl 3.. I går innan jobbet var jag bjuden på lunch hemma hos Sabina som jag jobbar med.. Vi var några fler från avdelningen, vi blev bjudna på en supergod lax med 2 olika röraor till och pasta med pesto och nybakat bröd.. Helt ljuvligt gott var det! Innan var jag en sväng på stan men hittade just ingenting.. Var en sväng på gymmet på morgonen och körde bröst/mage, det känns i dag vill jag lova.. I eftermiddag efter jobbet ska jag träna med Ingela, blir nog ben! I kväll tänkte vi gå ut och käka.. Jag M och ALva.. Vet inte än vart vi får se vad det blir.. Vi ska först strosa en stund på stan och försöka hitta någon julklapp så man inte är ute i sista sekunden.. Och jag ska lämna in min förlovningsring så de får förminska den.. I dag ska jag ha stegräknrae på jobbet.. Det kommer inte bli röttvist eftersom jag ska ronda på fm, men jag är rätt nyfiken på hur många steg man tar en dag på jobbet.. Jag ska försöka slå Anton som gick i snitt 5000 steg om dagen.. 1,7 mil på 5 dagar.. Jag är rätt säker på att det går jag på en dag, minst! I alla fall om man lägger på en springtur på det ;) De hade en mätning i skolan förra veckan så vi fick låna en stegräknare av Thomas.. Sista dagen på Alvas inskolning är det idag! Det går jättebra enligt fröknarna men hon blir väldigt ledsen när man ska lämna henne och hon har blivit väldigt pappig under de här två veckorna.. Mange har skött hela inskolning eftersom han vart pappaledig jag har endast vart med 1 gång och inte orkat med att lämna för då kommer jag bryta ihop.. Som tur är börjar M med 2 lediga veckor nu så det blir som en förlängd inskolning.. Vi fortsätter med 5 timmar om dagen i 2 veckor till.. Då måste jag lämna någon av dessa dagar.. Det kommer bli svårt men det måste göras.. I dag längtar jag efter henne så jag håller på å dööör! Jag har inte sett henne sedan i går morse.. DÅ gick vi upp halv 6 och hade morgonmys i soffan.. Nej nu ska jag fixa till mig och kila över för en dag på sjukan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0