Fredag!

Jaha då var det fredag igen och halva oktober har gått! Vart tar tiden vägen? I går kom päronen på besök och vi köpte mat det blev en kebabrulle för min del.. Fan vad svårt det är att hålla kosten när man får äta vad man vill.. Det var enklare när jag var begränsad för då höll jag mig från smågodis.. Hmmn undrar vad det tyder på? Men men huvudsaken är väl tt jag nu inte går upp i vikt, fast jag ville ju gärna ner några kilon till? Aja vilodag var det ja.. Återhämtning för kroppen.. Ska tydligen vara bra men inte för mig då :/ idag har jag vart på gymmet tidigt! Kl 9 körde jag 10 min uppvärmning på vrids trainern sedan astråkiga beeeen men jag gjorde det som en cirkelträning och då gick det snabbt! avslutade med benböj och utfall med skivstången det är kul! Att få darra av trötthet.. Sedan körde jag 3 övningar på bröst och några övningar mage.. Hem och laddade om med bcaa och gainer sedan stack jag ut på en springtur 5 km.. Kändes som om jag sprang i gegga uhuuu så segt det gick, men jag ser fram emot morgondagens träningsvärk ;)

I dag äter vi tacos som alltid på fredagr. Anton ska på kalas och i morgon ska jag jobba! Hej å hå! Trevlig fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0