Välkommen helg

Aldrig har en helg vart så efterlängtad! Det var inte igår jag och M var ute och åt och gick på bio och hade sovmorgon! Gud vad jag längtar till i morgon!
I dag har vi haft en kanondag på jobbet.. Rensade avdelningen på 9 platser och tog emot några spännande fall från Uppsala bland annat! Min student som jag har är sååå duktig och kommer bli en superbra sköterska när hon tar examen i januari!
Efter jobbet hämtade jag pruttan på dagis hon satt som vanligt i rutschkanan! Jag tror inte hon gör annat där alltid när vi kommer och hämtar henne åker hon rutsckana :) de hade haft en bra dag.. Vi åkte direkt till Valbo och köpte lite julklappar nu har vi precis ätit och Alva sover.. Jag ska ta mig ett glas vin och titta på tjejfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0