Stress

Idag har det var stressigt! Fullt upp på jobbet som vanligt.. Det är skönt att ha saker å göra lite jobbigt bara när man inte hinner gå på toa, glömmer dricka och när lunchen blir försenad med 1 timme.. Man blir så grinig när blodsockret är lågt och man blir så seg och näst intill inaktiv. Inte bra! Jag har en student med mig.. En Jätteduktig tjej som går sista terminen så det är skönt, hon kan mycket och är självgående i mycket!
Efter jobbet hämtade jag Alva på dagis.. Hon har fått ögoninflammation :/ än så länge ganska mild men vi bestämde att hon blir hemma i morgon.. Vi får gå till BVC och visa och så får hon vila lite. Hon äter inget och blir jätteledsen för ingenting.. Vi var och handlade och sedan gjorde vi lasagne.. Mamma och pappa kom in och hälsade på Magnus jobbar em hela veckan så jag passade på å tog en springtur medan dom var här.. Det blev 7,5 km i mörkret.. Sååå härligt jag flög verkligen fram trots en slitsam dag.. Nu har jag slagit ner rumpan i soffan men ska snart gå och sova det blir tidig uppgång i morgon.. Jag jobbar fm hela veckan och M em så vi ses på lördag nästa gång! I morgon ska jag hämta ut min förlovningsring som jag lämnat in för förminskning! Och sedan vara med min underbara lilla Bäbis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0