Sliten

I gå efter nattskiftet sov jag 4,5 timme i dag blev det bara 3 timmar.. Jag förstår inte att jag överlever? Natten var bra.. När jag vaknade satte jag fart med tårtbak och glasyren till morotskakan.. När jag var klar tog jag en runda på gymmet.. Det blev bröst och mage! Är lite öm i mina smalben efter gårdagens löpning.. Måste nog boka en massage för dom snart.. Har tid på tisdag men då vill jag nog ta ryggen..

I kväll har vi haft kalas massor med folk och jag tycker om att bjuda och vara värdinna.. Morotskakan var ljuvlig, den kommer jag absolut att göra fler gånger..
Nej nu blir det sängen och ta igen lite sömn.. I morgon är jag helt ledig och ska träna och ta det lugnt.. Strosa på stan ensam kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0