Ledig dag

Men jag trodde det inte kunde bli värre på jobbet.. I går blev det värre! Den andra sköterskan i mitt vårdlag var tvungen att gå hem så jag blev ensam! Ensam att ronda och ensam med allt efterjobb.. Fy fan vad slut jag var när jag kom hem.. Och inte är jag bättre i förkylningen heller.. Det svider i halsen och jag måste ställa in all träning..

Idag bakar jag bullar vi ska ha kalas på söndag.. Gjorde choko chip kakor här om dagen och så blir det en morotskaka och en tårta.. Det räcker så bra! Bär bullarna är klar drar vi till Ikea och lunchar och strosar innan vi ska hämta hem ljuvliga Alva! Hon är så underbar just nu.. Pratar och bubblar och är på glatt humör, oftast! Nätterna är fortfarande jobbiga tror det är mardrömmar har hört att det kan bli så i början på dagis, mycket nya intryck som ska bearbetas på natten.. Hon sover mellan oss inget jag hoppas hon tänker fortsätta med men visst är det mysigt.. Men det är bättre om hon är självständig och trygg i sin egen säng.. Men det kommer nog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0