Låååång vecka

Men äre verkligen bra torsdag idag? Jag har aldrig vart med om en vecka å gå så långsamt.. Det är nog mest för att Mange jobbar em och vi ses ingenting! Idag fördrev vi kvällen med ett besök på ÖB de hade Svinbilligt toapapper och schampoo.. Blev lite leksaker till pruttan också, så hon låter mina vara ifred! Sedan lagade vi lax och potatis med hollandiesås..
Upptäckte två nya tänder hos henne idag.. Två hörntänder uppe.. Hon fick Alvedon nu innan hon la sig.. I natt vaknade hon och var ledsen, hon hade säkert ont.. I morgon ska hon i alla fall gå till dagis då hon är mycket piggare nu och ögonen ser finare ut..

I morgon äre sista passet för Mange på den här långa veckan sedan är det fyra veckor till nästa.. Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, efter att ha diskat och slängt i en maskin tvätt.. Nu ska jag titta på senaste avsnittet av samcro SOM jag längtat!!!

Sötaste som finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0