Halvtid

Halva veckan har gått.. Det är fan sjukt tråkigt att jobba 5 dagturer på rad.. Det är jobbigt att kliva upp halv 6 varje morgon och vara lika trött på eftermiddagen! Men det är väl för att man inte är van.. Nej nu vill jag jobba en em tur eller en natt.. Jag börjar introduktion på HIA efter jul, hjärtintensiven ska bli så himla kul och spännande! Lära mig nya grejjer och utvecklas som sköterska!

Idag efter jobbet böt jag av mannen hemma.. Lilla pruttan är inte bättre inte sämre heller för den delen.. Men det är omöjligt att droppa i den där krämen.. I kväll slutade det med att jag smorde in den i ögat med fingret..
I helgen ska vi vara barnfria och gå på bio men bäst av allt sova skitlänge på söndag! Jag vaknar nog 8 ändå men i alla fall att ligga och dra sig blir inte fel ;)

Alva läser EKG boken för mig.. Haha upp och ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0