Förkylningshelvete

Fan för virus! Jag har inte tid att vara förkyld! Det är som en finne i röven att vara förkyld.. Hellre en smäll av magsjuka så man blir riktigt deckad i ett par dagar i stället för att gå runt på halvfart i flera veckor! Jag vill springa och det går inte med halsont..

Igår var vi på Utvecklingssamtal på dagis, det gick bra! Hon har ju bara gått i 3 veckor så vi hade inte så mycket att prata om.. Hon verkar trivas och känner sig trygg och vi har världens bästa personal! Det är huvudsaken.. Idag när jag lämnade henne blev hon lite ledsen men jag vet att det går över..

Har vart ute på en frisk promenad runt boulognen (jag måste ju göra någonting) medan Mange vart på stan och klippt sig nu är han och tränar.. Vi ska mötas upp för en lunch innan jag ska jobba em.. Jag ska ner och köpa fodrade löparkläder.. I vinter blir det inget uppehåll, dobbar på bara ;)

Nej duschen nu sen stan..
Den här bilden gillar jag, notera att boken är upp och ner .. Gulligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0