Torsdag

I går hade vi en skaplig dag, verkar som den hemska fasen börjar lida mot sitt slut.. Vi hade sotarmurre här, jag lyckades skriva lite på mitt arbete.. Fick spontanbesök av Pillan från jobbet =) Mycket trevligt.. På em tog vi en pomenad med Malin och Milo.. PÅ kvällen lagade jag torsk med äggsås och som hon käkade! Det var jättekul, eftersom hon brukar föredra de där hemska matburkarna.. Men nuså blir det torsk med äggsås i flera dagar framöver ;) Efter maten tog jag och en utav mammorna från gruppen en springtur.. Vi joggade runt i boulognen fick i hop 4,6 km på 30 min.. MItt mål är ju vårruset under 30 min helst 25, men det blir nog kanske lite å ta i... Vi får se helt enkelt! Nästa onsdag smäller det!

Och nästa onsdag på morgonen ska jag till frissan också.. ÄNTLIGEN! GUd för en sån utväxt jag har... Den hr gången blir det nog bara slignor med några mörka i.. Trött på helblekt, utväxten blir så tydlig då...

I dag har vi inga planer.. jag funderar på att åka till valbo och kika på en ny bikini.. Jag har ju tyvärr inget innehåll kvar att fylla upp de gamla med =/ Mange blir hela dagen ute i forsbacka... SÅ vi får se.. Hoppas hinna med lite träning sen bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0