Thank god it´s...

FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG!!!!!

Vilket trökigt väder det är ute.. Jag var ut på en löptrunda i morse, det är skönt i regnväder.. Luften är så mycket lättare! Det gick sådär... Utan kolhydrater i kroppen kan man inte räkna med så mycket annat.. Den går ju på sparad energi numera.. Alltså fett som redan finns.. Jag är riktigt imponerad över mig själv.. 2 veckor utan en endaste sockerbit! Inget godis, fika, glass inget! Bara fett och protein.. Maten blir rätt enformig såhär i början, men jag lär mig mer och mer.. Och -4 kg på första veckan! Inte dåligt.. Nästa vägning på måndag!

I går hängde jag och Sabina och ALva (såklart) på Hedvigs trädgård.. Vi lunchade och satt ute i solen.. Jättemysigt.. Det är SÅ himla fint där! Växthusmiljö.. Med kaniner och massa fina blommor.. Efter det var vi på maxi och storhandlade! JAg har blivit sådär duktig och sitter på söndagarna och jämför affärer och extrapriser i reklamen och sånt där.. De hade massor med erbjudanden på maxi.. det är en bra affär! Men jag tycker willys brukar funka rätt bra den med! JAg tycker vare sig om att handla eller laga mat.. Är sugen att prova det där LInas matkasse, men det får bli en annan gång när man börjat jobba igen och har en vettig ekonomi igen! Det är knapert med mammapeng, i alla fall om man vill snåla med dagarna!

I onsdags var jag hem till Hofors, hängde med syster.. Vi var ute och gick och var till mormor i minneslunden och hälsade på!

I dag har vi vart på ikea och handlat hem fotoramar till alla bilder man beställer hem hela tide.. Snart kan vi tapetsera om ett helt rum med bara bilder på alva =) NU ligger prinsessan och sover på altanen i vagnen.. Kl 4 ska vi mötas hemma hos en ur mammagruppen och bli bjuden på mellis =) TRevligt!
I helgen ska vi inte göra så mycket heller.. M jobbar 12 timmars.. I morgon ska vi leta present för på söndag ska vi på 2 årskalas hos Selina =) Och sen på kvällen ska vi äta middag hos mamma och uppvakta henne (mors dag) Men nu ska jag slänga mig på soffan en halvtimme tills hon sovit klart ;)


Här var hon liten och ganska ämlig..


Tiden går fort och hon har blivit en sådan fin liten person =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0