Tack för att du finns...

Min underbara Alva! För 9 månader sedan fick mitt liv en mening! Herregud så man kan älska en sån liten person!

I går hade vi mys med syster/moster/gudmor.. Vi strosade runt på stan, lunchade och sedan hjälpte jag henne att färga håret.. På em var vi till Ockelbo och grattade Manges syster som fyllde år och kom hem från sjukhuset!

PÅ kvällen tog jag en löprunda och jag blev riktigt nöjd! Gick lite halvsegt men fick i hop 8,7 km på 50 minuter i blandad fartlek!

I dag är det gala som gäller! PCI labbet har funnits i 10 år.. Det blir mycket folk och det ska bli himla kul! Jag känner mig inte riktigt på topp men det kommer kanske under dagen.. Jag är rätt nöjd med min outfit! Det blir klänningen som jag ska ha på sannas bröllop och så blir det blommiga strumpbyxor, svarta stövletter och självklart en svart fjäderboa med svarta långa sidenhandskar! Det är väl gala ? Alva ska sova hos mormor eftersom pappan jobbar natt... Och jag ska ha sooooovmoooorgooooon !!! Awoohoo!

Men först ska vi fira 9 månadersdagen med en lite tupplur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0