Systeryster på besök

Huset vi kikade på i går var superfint! Men det var för mycket kvar att göra för det priset.. Betalar man 2,5 miljon för ett hus vill man inte ställa sig och fixa grejjer som nya fönster, bättra på garaget, dra in vatten i garaget, bygga en redskapsbod etc etc.. Samt att det var alldeles för lite förvaring ! Nej så vi pratade lite i går och nu är vi inne på att bygga ut här hemma i stället.. ALtanen som vi knappt använder ändå ska vi riva och så gör vi en utbyggnad där så får vi vardagsrum och matsalsrum... Och så ska vi göra klart det sista i källaren sen ska vi isolera och kakla, klinkra i och göra nytt i tvättstugan och dra in ett bubbelkar.. Det kommer bli så bra! Men dte blir nog inte förrän nästa sommar..

I dag har jag och ALva vart uppe i hemlingby och gått 6 km.. Vi såg björnbajs.. Det var en gubbe som sa att det var det i alla fall, annars hade jag nog inte ens reflekterat över den stora klumpen som låg nästan mitt i spåret.. SÅ tankspridd som en annan är..

Syster kommer i em =) Undra vad vi ska hitta på? Mange är sugen på mjukglass, så det blir nog en fika någonstanns i alla fall.. Annars äre uppladdning bara inför morgondagens vårrus =) Först ska jag avnjuta några timmar hos frissa direkt på morgonen.. SÅåå skönt att bli ompysslad... Sen på torsdag ska det packas och på fredag draaaar vi!

Fina fina Sanna som ska GIFTA sig på lördag =)


 Här är vi på Pink 2009 (här var jag för övrigt gravid utan att veta om det än =))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0