I dag ska det springas...

Onsdag i dag.. I går tisdag kom syster in och hängde med oss hela dagen.. Vi gjorde inte så mycket.. Bara hängde och pratade av oss.. Vi åkte till köpis och fikade, strosade i lite affärer... På em tog vi en promenad i boulognen och sedan gjorde vi laxsoppa.. Den är så sjukt god och så himla enkel! Koka lax i grädde, ha i en fiskbuljong och dill... Klart! Vill man kan man ha i potatis också, då kokar man den lite längre än laxen dårå.. PÅ kvällen deckade jag i soffan.. ALva är fortfarande i nån gnällfas.. Helst ska man bära henne hela dagarna, men det orkar jag inte!

I dag slog hon upp sina blågrå kl 6.. Hons ov alltså från 7 i går kväll till 6 i dag, det är helt okej! Provade med välling och bad till gud att hon skulle somna om.. 10 min sen var det kört, bara att kliva upp.. Men okej då så länge jag får sova hela nätterna.. Men jag skulle hellre sova till 7.. AJa det kommer nog.. Men när vi kommer upp kl 6 är hon ju sååå trött, jag fattar inte varför hon inte sover vidare bara.. Mange har precis tagit ut henne på en promenad nu.. Själv ska jag dyka in i duschen för att sedan trampa ner på stan och sätta mig i frisörstolen i minst 2 timmar ! Gud så underbart.. Toppa mig och färga utväxt.. Mmmm.. efter det ska jag träffa Sabina och luncha.. De kom hem från Zakynthos i går, så spännande att få höra vad de tyckte om min favoritö =)

Senare i kväll ska det springas vårrus! GUd så taggad jag är.. Det ska bli skitkul! Är fortfarade öm i benen efter massagen, men det skiter jag i.. På med liniment bara sen köööör vi! Jag är så laddad så jag siktar på 25 min faktiskt!

I morgon packar vi och på fredag drar vi! Minitripp till småland.. och bröllop!

 Inspiratiosbild! Det här var 2007? När vi sprang stockholm Halvmaraton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0