Blåsigt

Det är nog inte bara på blåsåsen som det har blåst i dag.. Trodde taket skulle lyfta ett tag.. I dag har vi faktiskt mest vart inne.. Det är inget kul att vara ute med vagnen, eftersom den är så lätt så tar det lätt blåst i den och eftersom framhjulen är rörliga så får man hålla så hårt i den! i- landsproblem!

Jag var upp en sväng på gymet, det gick inget bra i dga.. Var inte helt sugen.. Sen har vi haft besök av mamma och pappa.. Sen var vi en tur på willys och handlade.. Jag gjorde en fantastiskt god gryta med kyckling och sås gjord på grädde och ost! SUpergott och broccoli till det..
I morgon är det springdags igen och på em ska jag nog åka hem till Hofors en sväng och hälsa på systeryster! Köpte årets första vattenmelon i dag... Mmmm det är en av mina favoriter! Så nu ska jag frossa i den och luta mig tillbaka i soffan..


Underbara älskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0