Tisdag!

Dagarna går fort nu när vädret är kanon.. Vi är ute mest hela tiden.. Många och långa promenader blir det.. Försöker plugga en del också, men det är väldigt svårt =/ Bara två veckor kvar nu sen är den där tentan över och endast några få inlämningsuppgifter kvar sen är jag mammaledig på heltid..
Nej nu ljuger jag.. I går ringde jag ju och bokade upp mig på en introduktionsdag på jobbet.. Har tänkt börja jobba lite extra så man får in någon krona extra.. Och så ska M ta ut några pappadagar i sommar under 3 veckor då passar jag på att jobba lite då.. Förlänga sommaren lite.. Glädjande besked i går ;) Får tillbaka en hel del på skatten vilket är jäkligt roligt! Då ska vi passa på att göra nåt skoj.. Åka till Rhodos kanske? Jag är sååå sugen.. Vi får se..

I dag ska jag ut och springa när M slutar jobba kl 14:00... Efter det blir det inte mycket.. Ska laga laxsallad och Anton ska på judo.. I kväll när pruttan somnat ska jag plugga vidare om arytmier.. Ju närmare tentan ju närmare fjällen.. Och så skönt det ska bli att komma i väg..

Nej nu ska vi klä på oss och gå ut på en promenad.. Inte lika fint väder i dag.. Men lite luft måste vi ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0