Täppt i näsan..

Onsdag... Veckorna går segt nu... Jag tycker verkligen inte om att vara förkyld jag kan ju inte göra någonting! Jag vill träna och framförallt springa =/ Men men det blir några promenader i alla fall...

I går var vi till Ikea och köpte rullgardin och herregud så bra det blev.. Vi har natt dygnet runt nu i sovrummet.. Jättebra vart det! Mange bjöd på lunch där, lax med någon potatiskaka huuuur gott som helst! Efter det tog jag och ALva en långpromenad i finvädret och på kvällen gjorde vi inget speciellt.. Lagade mat och busade med ALva, badade och hon somnade 18:30 helt slut.. Hon är heller inte bra i sin förkylning.. Stackarn..

I dag händer det heller ingenting förutom i e.m då vi ska träffas på stan på cafe och plugga till nästa veckas seminarium.. Och i kväll blir det en promenad med Natalie..
Men i morgon då tar vi hela familjen och drar till Engelsfors, Anton ska med han också.. då ska vi åka fyrhjuling och grilla korv (hoppas på finväder) och på kvällen ska vi basta bada tunna och sova över.. För på fredagen stannar vi i Hoforsbacken och åker lite skidor.. Jag och Alva hänger nog mest i värmestugan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0