Skoltajm..

Yes i dag har vi vart på högskolan.. Vi har haft hjärtsviktseminarium vilket gick väldigt bra.. Som en ny föreläsning kan man säga.. Hon är så bra våran Dr Nossed, skitduktig och gullig.. På håltimmen gick vi ner på stan och lunchade i finvädret, folk satt till och med ute på uteserveringar och bänkarna på torget var fullt av människor! På em hade vi föreläsning i Peri- myokarditer och endokarditer! Helt okej.. Det är nog det ämne som känns enklast i den här kursen.. Men tentaångesten stiger :/ Usch bara 2,5 vecka kvar nu.. och jag har inte börjat läsa?

Mange och ALva hade haft en jättebra dag hemma.. De hade tagit en långpromenad och fikat hemma hos Larssons..
Alva har vart lite kinkig och gnällig och framför allt orolig på nätterna, vilket hon inte brukar vara.. I dag fick jag svaret på varför..  TVÅ nya tänder på väg i överkäken =) Stackars liten.. Hon vaknar på nätterna snurrar runt på magen och vaknar skriker för hon kommer inte tillbaka... Och så äter hon dåligt.. Men men nu har de brytit igenom så jag hoppas det släpper om några dagar..

Krypningen går finfint.. Hon är så nyfiken och snabb.. Allt ska testas och undersökas.. Nu börjar hon resa sig mot saker också.. Men hon har ju inte ås bra kraft i benen och så står hon på tå hela tiden =)

Nu ska jag plocka undan här och sätta mig och läsa ett kapitel till tentan.. I morgon ska vi promenera med Malin och Milo och sen ska vi på bvc utbildning och i morgon kväll åker jag hem till Hofors för att fira min underbara vän som fyllt år.. Ska hinna med en springning också.. det får bli tidigt i morgon bitti runt 8 eftersom Mange jobbar em så då kan jag inte komma ut i morgon kväll...

 
Det här var längesen nu.. Nu är hon 7,5 månad och med en vilja av stål och envis som en röd gris.. Tar sig dit hon vill och är mycket mer oberoende än vad hon var här på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0