Promenad i finväder..

Men bli vår någon gång nu dååå! 5- på morgonen och när man gått en timme då äre helt plötsligt 4+, hur ska man då klä sig själv och den lilla? Sara och MIlle kom in på fm så vi tog en runda på 7,5 km.. Efter det vart det lunch för bäbisarna och sen vaknade Mange.. Har precis vart nere på stan nu och inhandlat liniment! NU jäklar! Riktig superduper liniment för fan 160 kr.. Det ska hjälpa.. annars.. Ska prova det i kväll och springa en runda.

Och så ska vi hämta hem nya bilen i dag.. spännande! Hoppas han blir nöjd, men dte blir han nog.. Och jag ska svänga in på Living room och köpa en biljett til September! Jag och sara och några andra tjejer ska gå och se henne 8 April, skitkul det ska det bli! Verkligen! Hon är ju så bra..
Och golfen gick igenom besiktningen också, härligt! När vi kommer hem från fjällen ska jag slänga ut en annons på blocket!

Jag vill åka till fjällen nuuuu! Ska börja tvätta och packa så smått i morgon kanske..


Kommentarer
Postat av: Gabbe

haha vad bra mollipect har vi hemma ;D ska ta mig en dos innan läggdax.. Hoppas det ger med sig. tack föresten sjuksyrran ;D

2011-03-30 @ 19:38:15
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0