Nu är det nära...

Torsdag i dag.. På Måndag åker vi =) efter tentan..

I går hämtade vi hem nya bilen, jaa då den var faktiskt fin.. Mange blev nöjd i alla fall, huvudsaken det.. Jag har ju min volvo jag ;) Efter det vart det faktiskt pizza, ingen hade ork eller tid att göra någon mat eftersom vi kom hem kl 6.. ALva fick mat och sen badade hon och somnade halv 8... I natt sov hon riktigt bra! Hon vaknade första gången 4 men somnade om med nappen och vaknade halv 6 då fick hon välling och sov till 7 =) Helt underbart.. I natt ska hon nog få sova i eget rum, vi var in på ikea och köpte en rullardin till hennes rum..

I dag ska jag plugga så fort lillan somnar i vagnen och sen när M vaknar ska jag springa och tvätta inför nästa vecka.. Benhinnorna fick sig en ordentlg omång i går med nya linimentet, jädrans vad det sved och brände på bra.. Ska prova att springa med stödstrumpor i dag också får se om det hjälper n¨ågonting..

Nej nu ska jag få henne att somna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0