Fredagsmys..

Att ingen har kommit på det tidigare.. Fredagsmyyyys! Hur bra som helst!
I går kväll började vi med middag åt lillpruttan! En halv burk spaghettig och köttfärsås, gick i av bara farten.. Trodde aldrig hon var hungrig då eftersom hon åt gröt kl 4 och middag kl 6.. Men sen svepte hon en hel flaska välling också kl 7.. Om hon sov? Jajamen.. Manges väckarklocka väckte henne kl 5, typiskt! Men då fick hon välling i vanlig ordning och så sov hon en timme till.. Men 6 det verkar vara den magiska gränsen för att sova längre.. Om hon ändå kunde sova till 7 !!! Aja, det kommer nog..

I dag är det som sagt fredag och vi har redan hunnit med att fredagsstäda.. Dammsugit hela huset och knäskurat hela badrummet.. Och tömmt alla sopor (sopbilen kommer i dag) och gått ner i källaren med plast/glas.. SKulle ju ha skurat också men då tröttnade ALva så jag fick henne precis att sova ute i vagnen och då ska ju jag passa på att plugga.. Men först ville jag betala räkningar så nu är det gjort!
Nu ska jag plugga hjärtsvikt.. När hon vaknar ska vi luncha och sen åka och storhandla.. I eftermiddag ska vi babysimma och ha myskväll...

Vilket märkligt väder.. SOlsken blandat med snö?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0