Fettisdag och fittisdag!

Jajamenn i dag är det semeldagen (fettisdag) OCH internationella kvinnodagen (Fittisdag) det har vi firat med att bakat semlor.. Och så skulle vi ha vart med i barnvagnsmarschen mot mödradödlighet i fattiga länder men tyvärr hann vi inte ner i tid.. Jävligt synd! men men man kan inte vara med på allt..

Började dagen med en promenad till SÄtra i morse vid 9 för att gratulera Micke som fyllde 39, känns märkligt att gå hem till folk så tidigt på morgonen men de har ju också småban så varför inte? Sen svängde vi förbi ica sätra och handlade ingredienser till semlor sen gick vi hem och bakade! och så goda de blev, riktigt nöjd..
Sen har vi inte gjort så mycket mer.. Manges mamma och syster var förbi och fikade och sen har jag lagat lite barnmat å fryst in och lagat mat till mig och Mange lax med förskpasta..
I morgon ska jag upp till jobbet för att fotas till dagens medicin, Pacemakerprocessen som jag ingick i innan jag gick hem på mammaledghet har blivit nominerad till någon pris.. Jättekul! Så då ska vi alla vara med på bild ;) Awoohoo!

Håller på å beställer tackkort till alla som var med på dopet.. De blev superbra! Har gjort dom själv i picasa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0