Barnlediga...

Ja i Lördags var vi barnlediga... ALva och ANton sov hos mina föräldrar.. Alva sov där för första gången =/ Jag var inte så nervös innan faktiskt.. Vi har sovit där många gånger tillsammans och de har ju haft henne en hel del ensamma.. På promenad och inte för så längesen när vi var ut och käkade och var på bio.. SÅ det gick bra.. Grät en liten skvätt när de åkte härifrån men det gick över snabbt.. JAg och Mange gick och tränade tillsammans på mitt gym, och det var ju verkligen inte igår.. Saknar att träna ihop.. Det går ju liksom inte nu för tiden.. SÅ det var himla mysigt 2 timmar var vi borta.. Sen åkte vi och solade och hämtade hem mat.. Efter det tog vi ett glas vin och satt och lyssnade på musik.. Efter det tog vi en promenad ner på stan och gick in på helt enkeöt.. Där tog vi ett till glas vin och tittade på folk... Mysigt att gå ut tillsammans bara vi två.. Meningen var ju att vi skulle spela biljard eller nåt men tiden försvann ju.. Vi kom hem strax efter 1.. och vem vaknar inte halv 5 då om inte jag? Min kropp är nog mer eller mindre insälld på den tiden.. Den är ju van att vakna då.. Men somnade om vaknade igen 7 och somnade om igen för att sen vakna 9... Det var så himla skönt att ligga och dra sig i sängen utan att Alva tjatar upp en.. Vi låg så i 2 timmar men sen åkte vi till Hofors för att hämta hem henne =)
Trodde hon skulle jubla av lycka.. men tji fick vi! Det gjorde hon inte.. Hon sken väl upp men inte mer än så.. Men jag tror inte hon har någon form av tidsperspektiv ännu.. Sen var vi lagomt sega resten av den dagen..

I dag har jag vart i skolan.. Heldag med högt blodtryck och hjärtsvikt.. Spännande! Det drar ihop sig för tentamen nu.. Har precis anmält mig... Usch så jag inte vill göra den.. MEn men nu är dte inte mycket kvar.. Två inlämningsuppgifter och en tenta..
I morgon skulle vi ha gått och hälsat på Lilly 2 månader men nu visade det sig att hennes pappa hade magsjuka, då vill vi INTE gå dit.. Vi lugnar oss till nästa vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0