Bäbismys

I dag var vi hem till Ulrika och hälsade på hennes nyfödda Lily, eller ja nyfödd och nyfödd hon blir ju snart 3 månader =) Och vilken skönhet.. Men hon var lik ALva på det sättet att hon var så himla "med".. Stark i nacken och med i blicken.. Ja mysigt var det.. Ulrika bjöd på tacopaj och supergod kladdkaka... Vi var där i några timmar och bara myste.. Alva var också med och härjade runt.. Hon är ju både högt och lågt numera.. Pernilla och Karin var ju också med.. Mycket jobbskvaller blev det ;)

Sen på em var vi hem till Sara och Mille och busade lite.. Tog en promenad  em solen, hur härligt som helst! KOm hem vid 6 nu i kväll, så då busade vi lite till och sen somnade hon som en stock kl 7, nu har jag pluggat förmaksflimmer i en timme.. Men jag är så trött så det går inte att läsa på kvällen.. Börjar bli nervös för den här tentan, de andra tjejerna är sååå duktiga och kan så mycket.. Skitsamma! Jag orkar inte bry mig heller. det går som det går!
Ska vila en stund nu innan M kommer hem , då blire ett avsnitt av samcroooo ooohhhh så jag gillar den serien... Jax han är så jävla snygg!
I morgon ska det springas på morgonen, sopplunch i Hemlingby med mammorna och babysim på e.m... Åh vad jag längtar till helgen, då ska det bara slappas och njutas.. och pluggas =/

 Längtar till jobbet ibland, så här roliga såg vi ut när svininfluensan härjade på avdelningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0